Şarkı Sözleri

Son Eklenen Şarkı Sözleri

  • Simge Yankı

  • Simge Yankı




    Git sonuna kadar
    Yok artık bir duyan umursayan
    Oysa ki aşk ölene kadar
    Diyordun ya hani yalan dolan
    Eriyordum sensiz
    Muma dönmüş kalbi
    Hiç görmezdin
    Yeniden neden neden?
    Simge xsarkisozleri.com sözü
    Ve uzatmak yersiz
    Nasıl olsa yoldan döndürmezdin
    Yeniden neden neden?
    Off
    Veryansın edemem kadere
    Sevdim bu benim meselem
    Eğilsem bile devrilmem
    Sor

    Dönmezsem sebebi ne diye
    Aydım iyiye kötüye
    Gel gör ki çok uzak
    Bir süre o sancı
    Misafir bir yangı aman aman
    Sonra keder bırakır yakanı
    Simge xsarkisozleri.com yankı
    Derindedir yankı zaman zaman
    Eriyordum sensiz
    Muma dönmüş kalbi
    Hiç görmezdin
    Yeniden neden neden?
    Ve uzatmak yersiz
    Yankı xsarkisozleri.com sözleri
    Nasıl olsa yoldan döndürmezdin
    Yeniden neden neden?
    Off
    Veryansın edemem kadere
    Sevdim bu benim meselem
    Eğilsem bile devrilmem
    Sor
    Dönmezsem sebebi ne diye
    Aydım iyiye kötüye
    Gel gör ki çok uzak

    0 yorum:

    Yorum Gönder